تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۲ با سفریار

با اینکه سفر به شهرهای معروف و مختلف ترکیه هیچ وقت تکراری نمی‌شود، اما اغلب افرادی که به شهرهایی مانند استانبول و آنتالیا سفر کرده‌اند دوست دارند مقاصد جدید دیگری را در این کشور پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم که مقصدی جدید از ترکیه را به شما معرفی کنیم؛ مقصدی که محبوب میلیون‌ها گردشگری می‌باشد که به آن سفر کرده‌اند و غذاهای اژه‌ای آن، طبیعت بکر و زیبا و همچنین همسایگی آن با شهرهای تاریخی ترکیه باعث شده دل تمام این افراد ربوده شود.

تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۲

نام یکی از شهرهای ساحلی در حاشیه دریای اژه ترکیه کوش آداسی یا شهر پرنده می‌باشد که این روزها در بین گردشگران مشهور شده است. شهر باستانی افسوس در نزدیکی این شهر جذاب قرار گرفته است، که می‌توان گفت شهر کوش آداسی به یک شهر آب‌های شفاف، درخشان و سواحل رویایی تبدیل شده است و یک شهر زیبا مخصوص ماهیگیری است. دلیل اینکه کوش آداسی به یکی از توریسیتی‌ترین مقصد گردشگری ترکیه بدل شده است، همین دریای تمیز و زلال، طبیعت بکر، وجود بنادر و نزدیکی آن به شهرهای تاریخی است.

اگر مسافر تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۲ هستید بهتر است بدانید که این مقصد به دلایل داشتن سواحلی زیبا، تابش مناسب خورشید، نسیم‌های خنک و لذت‌بخش، رستوران‌‌هایی که غذاهای خوشمزه ترکی مخصوص منطقه اژه را برایتان آماده می‌کنند و همچنین هتل‌های با کیفیت عالی و خدمات منحصر به فرد معروف است. شما مسافران در فصل بهار با شروع تعطیلات می‌توانید فعالیت‌های هیجان انگیزی مثل کوهنوردی، غواصی، طببعت گردی و… انجام دهید. کوش آداسی با تمام امکاناتی که برای شما گردشگران فراهم ساخته، باعث شده بتوانیم به آسانی این اطمینان را به شما بدهیم که به محض ورود به این شهر، عاشق و شیفته آن خواهید شد. چنانچه این شهر جذاب و زیبا را به عنوان مقصد برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود حتما انتخاب می‌کنید و به طور حتم سفری با خاطرات هیجان انگیز و لذت بخش در شهر کوش آداسی خواهید داشت.

با رزرو تور نوروزی کوش آداسی سفریار، سفری خاطره‌انگیز را به ترکیه خواهید داشت و برای رزرو تور کوش آداسی ارزان تنها کافیست وارد سایت آژانس مسافرتی سفریار شوید، مبدا سفرتان را مشخص کنید و کوش آداسی را به عنوان مقصد سفرتان را انتخاب کنید. سپس وب سایت بصورت خودکار تورهای مربوط به این اطلاعات را برایتان نمایش می‌دهد و شما می‌توانید آن‌ها را از طریق فیلترهای مختلفی همچون قیمت، بازه زمانی و … برای خود تفکیک کنید.

قیمت تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۲

بیشتر مسافران اولین سوالی که می‌پرسند درباره قیمت بالای این تور در ایام نوروز نسبت به دیگر بازه‌های زمانی سال است. این مورد به‌خاطر این است در ایام عید تعداد مسافران و تقاضاء بسیار زیاد است و در این ایام جشنواره‌ها و برنامه‌هایی که در شهر کوش آداسی برگزار می‌شود باعث می‌شود که گردشگران زیادی جذب این شهر بشوند. بی‌شک در این بازه زمانی هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی خدماتی با کیفیت عالی برای گردشگران ارائه می‌دهند، و این موضوع را زمانی حس می‌کنید که این تور را خریداری کنید.

پکیج‌های مربوط به این تور بصورت گوناگون و با تنوع قیمتی بالا ارائه و به فروش می‌رسند. مثلا در فصل بهار بخاطر اینکه مردم سفرهای خود را پشت سر می‌گذارند بطور تقریبی ۳۰ و ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. قیمت پکیج‌ها در فروردین ماه و بعد از چهاردهم فروردین مجدد حدود ۳۵ درصد افزایش پیدا می‌کنند.

در نهایت قیمت تور کوش آداسی براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر، تابان، ماهان و…) و پرواز خارجی (ترکیش و …) به مقصد کوش آداسی و قیمت هتل (3، 4 یا 5 ستاره) رزرو شده در این مقصد متفاوت و متغییر محاسبه خواهد شد.

vida

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی بهترین سایتهای دانلود نمونه سوالات پيام نور

شنبه 8 بهمن 1401
در سایت filesell.xyz و parsablog.com امکان دانلود نمونه سوالات پيام نور به صورت pdf و word می باشد که حاوی مجموعه ای از نمونه سوالات پيام نور درنیمسالهای مختلف است و همچنین خلاصه کتاب قابل سرچ و جزوه درس ها رو می توانید دریافت کنید. تعداد زیادی از فایلهای راهنمای کتابهای پیام نور در سایت گرداوری شده اند و با […]

دسترسی های سریع