ویژگی های دوربین مدار بسته هایک ویژن چیست ؟

دوربین مدار بسته هایک ویژن ، می‌ تواند با ارائه محفظه‌ های مقاوم در برابر گرد و غبار و محفظه‌ های ضد گلوله و ضد انفجار ، به شما کمک کند تا در برابر مشکلات خرابکاری غلبه کنید. طیف گسترده ای از محصولات دوربین مدار بسته مقرون به صرفه و با کیفیت ما در مجموعه هایک ویژن ، مطمئناً مکملی عالی برای تلاش های امنیتی شرکت شما خواهد بود. مجموعه هایک ویژن ، قیمت دوربین مدار بسته را به شکل کاملا مقرون به صرفه و مناسب به مشتریان خود عرضه می کند. برای خرید دوربین مدار بسته و ثبت سفارش این محصول ، می توانید به وب سایت hiktejarat.com مراجعه نمایید. انواع دوربین مدار بسته ما ، به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود ؛ دوربین مدار بسته ساده ، دوربین مدار بسته شبکه ای و دوربین های ضبط کننده. بسته به نیاز های امنیتی خود ، می‌ توانید هر یک از این محصولات را سفارش دهید. به عنوان مثال ، اگر نیاز به یک‌ دوربین مدار بسته قابل کنترل در محل کار خود دارید ؛ توصیه می کنیم که از دوربین های دیجیتالی یا IP بهره ببرید.امروزه امنیت از مهم‌ترین و داغ‌ترین مقوله‌های دنیای تکنولوژی است. مشتریان سیستم‌های امنیتی می‌خواهند از شرایط خانه و محل کار خود در هر لحظه و به بهترین شکل خبردار شوند.

تفاوت دوربین مدار بسته هایک ویژن دیجیتالی و آنالوگ

بیایید ابتدا دوربین هایک ویژن مدار بسته آنالوگ و دیجیتال و نحوه عملکرد آنها را بررسی کنیم. با یک دوربین فیلمبرداری آنالوگ سنتی ، می توانیم به ضبط کننده ویدئوی دیجیتال یا DVR متصل می شویم. اطلاعات DVR دریافت ، ذخیره و بر روی هارد دیسک فشرده می شود. این روش بسیار سودمند است ؛ زیرا می توانیم به عقب برگردیم و فیلم های ذخیره شده را تماشا کنیم. این سیستم کمی پیچیده و پرهزینه است ، اما در نهایت ارزشش را دارد. به طور مشابه با سیستم آنالوگ کار می کند ، اما به جای یک DVR ، یک ضبط کننده ویدئوی شبکه NVR داریم. این عامل ، روند امنیتی ما را ساده می کند ؛ زیرا دوربین جای DVR را می گیرد. اکنون می‌ توانیم از راه دور ، فیلم‌ های خود را از طریق اتصال به اینترنت به صورت زنده نظارت کنیم. اگر یک موقعیت اضطراری رخ دهد ، تلفن هوشمند به ما هشدار خواهد داد. و اینگونه می توانیم محل کار و خانه خود را از بسیاری از جرایم و خطرات حفاظت کنیم.

سیستم دوربین مدار بسته ساده

سیستم دوربین مدار بسته ساده ، شامل یک دوربین و یک مانیتور است. قیمت بهترین دوربین مداربسته مدار بسته ساده در مقایسه با انواع دیجیتالی کمتر بوده و امکانات کمتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. ما می توانیم یک یا چند دوربین را با کابل کواکس به یک مانیتور متصل کنیم. برق از مانیتور می آید و آن را به دوربین می رساند. یک سیستم دوربین مدار بسته با برق شبکه را در نظر بگیرید. با یک سیستم دوربین مدار بسته مجهز به شبکه ، دیگر برای تامین برق ، به مانیتور متکی نیستیم. هم دوربین(ها) و هم مانیتور ، قدرت خود را از شبکه می گیرند. سیستم دوربین مدار بسته هایک ویژن ، از فناوری امروزی با قابلیت ضبط و مشاهده از طریق DVR یا NVR بهره می برد. امروزه می‌ توانیم فیلم‌ های خود را روی هارد دیسک‌ ها جهت استفاده بعدی بایگانی کنیم. متاسفانه جنایت به این زودی ها از بین نمی رود و ما باید همیشه در امنیت و آرامش بمانیم.

اهداف اصلی دوربین مدار بسته هایک ویژن

واحدهای دوربین مدار بسته ، از نظر قیمت متفاوت هستند ؛ اما هزینه آن بیشتر از آسیبی است که ممکن است بدون آن رخ دهد. اگر هر نوع کسب و کاری را اداره می کنید ، نیاز دارید تا یک سیستم امنیتی را بر روی آن نصب کنید. سیستم‌ های دوربین مدار بسته دیجیتال ، به ما ذهنیتی می‌ دهد که در صورت نیاز ، می‌ توانیم در هر زمانی به خانه‌ و محل کار خود دسترسی داشته باشیم. به طور خلاصه ، دوربین مدار بسته یک سیستم امنیتی است که در آن ، سیگنال‌ ها به صورت عمومی توزیع نمی‌ شوند ؛ بلکه نظارت می‌شوند و عمدتاً برای اهداف نظارتی و امنیتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. همانطور که گفته شد ، اهداف اصلی دوربین مدار بسته هایک ویژن ، جلوگیری از بروز هرگونه جرم و‌ جنایت می باشد. دوربین مدار بسته ، به قرارگیری استراتژیک دوربین ها و مشاهده ورودی دوربین روی مانیتورها در جایی متکی است. با سفارش و خرید دوربین مدار بسته ، می توانید کامی بلند در جهت ارتقا امنیت خود بردارید.

کاربردهای دوربین مدار بسته هایک ویژن

سیستم‌ دوربین مدار بسته ، قدیمی‌ تر از نمایشگر های سیاه و سفید کوچک و با وضوح پایین می باشد. نمایشگر های دوربین مدار بسته مدرن ، می‌ توانند نمایشگر های رنگی و با وضوح بالا باشند و قابلیت زوم کردن روی یک تصویر یا ردیابی چیزی (یا شخصی) را در میان ویژگی‌ های خود داشته باشند. دوربین مدار بسته هایک ویژن ، به یک ناظر اجازه می دهد تا با افرادی که در محدوده اطراف دوربین هستند ، احاطه کامل داشته باشد. دوربین مدار بسته ، معمولا برای اهداف مختلفی استفاده می شود از جمله ؛ حفظ امنیت محیطی در مناطق و تاسیسات با امنیت متوسط تا بالا ؛ از مشاهده رفتار پرخطر زندانیان گرفته و بیماران بالقوه در مراکز درمانی. یکی از کاربردهای جالب این سیستم ها ، نظارت بر مکان هایی که برای انسان خطرناک است ، می باشد. به عنوان مثال ، محیط های صنعتی بسیار پرتوزا یا سمی هستند و نیاز به یک دوربین مدار بسته جهت بررسی تغییرات آن می باشد.

vida

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کیت های تشخیص بیماریها و انواع آنها

دوشنبه 7 فروردین 1402
کیت HPV در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در رابطه با بیماری های جنسی بدهیم و همچنین اطلاعاتی در مورد کیت HPV ارائه نماییم با ما همراه باشید. شرکت سین مورو همراهه شما عزیزان است تا با چیستی کیت HPV آشنا شوید . بیماری مقاربتی  HPV برای اشاره به بیماری انتقال یافته […]

دسترسی های سریع