با پارتیشن اداری می توانید در محیط کاری خودتان بخشهای اختصاصی ایجاد کنید

شما می توانید در وب سایت اکاژ طیف وسیعی از صفحات پارتیشن اداری ما را مشاهده کنید که برای ایجاد یک محیط کاری کاربردی و سازنده طراحی شده اند. ما طیف وسیعی از تجهیزات را داریم که می‌توان روی میزهای رومیزی و کف و همچنین مجموعه‌ای از موانع برای محدود کردن دسترسی به مناطق خاص استفاده کرد.

پارتیشن بندی اداری

پانل های پارتیشن اداری رومیزی ما به گونه ای ساخته شده اند که با تمام اندازه های میزهای محبوب مطابقت داشته باشد و می توان آنها را با یک براکت گیره یا پیچ کرد. این یک راه عالی برای جدا کردن میزهای بزرگ و ایجاد یک تقسیم کننده اتاق – ایده آل برای امتحانات در کلاس هایی با کودکانی است که به راحتی حواسشان پرت می شود!

ما طیف وسیعی از تجهیزات پارتیشن بندی اداری را داریم که دارای چندین صفحه پارتیشن ساخته شده از پارچه بافت مدرن است. این صفحه نمایش ها همچنین قابل پین زدن هستند و سایه صوتی عالی را ارائه می دهند.

سیستم های تقسیم بندی در پارتیشن اداری

محدوده پارتیشن اداری ما دارای یک سیستم تقسیم طناب و قطب است که برای استفاده در دفاتر برای جلوگیری از دسترسی به مناطق خاص ایده آل است. میله های این سیستم دارای پایه ای سنگین برای پایداری بیشتر هستند و در رنگ مشکی مات یا کرومی برای مناسب بودن با هر فضای داخلی موجود هستند. برای یک راه حل معاصر، سیستم مانع جمع شونده ما یک راه سریع و آسان برای ایجاد جداکننده های اتاق یا مانع صف ارائه می دهد.

ما همراه با صفحه نمایش دفتر خود، مجموعه ای از لوازم جانبی برای ارائه کاربردی ترین فضای کاری ممکن داریم.

پارتیشن اداری اکاژ یک تولید کننده ارزان قیمت، ایستاده رایگان، صفحه نمایش های اداری قابل پین، پارتیشن های اداری لعابدار و تقسیم کننده های اتاق موبایل است. همه صفحه‌های پارتیشن اداری و تقسیم‌کننده‌های اتاق ما برای تحویل سریع در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و رنگ‌های پارچه متناسب با نیاز شما در دسترس هستند.

تقسیم‌کننده‌ها و پارتیشن‌های صفحه‌نمایش برای سال‌ها راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه برای به حداکثر رساندن فضا در دفتر، کلاس درس و محل کار گسترده‌تر بوده‌اند. از زمان همه‌گیری ویروس کرونا، صفحه‌نمایش‌های اداری به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و در محل کار توسط مشاغل، مدارس و سایر سازمان‌ها برای ایجاد موانع محافظتی در کنار سایر اقدامات برای جلوگیری از انتشار میکروب‌ها و ارتقای فضای کاری در فاصله‌های اجتماعی استفاده می‌شوند.

انطباق دفاتر، کلاس‌های درس و محیط کار گسترده‌تر در این زمان‌های چالش‌برانگیز به گونه‌ای که کارکنان، همکاران، مشتریان و دانش‌آموزان در محیط کاری خود احساس امنیت بیشتری کنند، هرگز به این اندازه ضروری نبوده است.

با وجود بسیاری از محصولات موجود در بازار، یافتن محصول مناسب با قیمت و کیفیت مناسب و مطابق با نیازهای شما می تواند بسیار زیاد باشد، در اینجا در پارتیشن اداری اکاژ ما آماده کمک و ارائه کمک برای یافتن محصول مناسب برای مطابقت با نیازهای شما هستیم. .

بیش از 30 سال است که ما طیف کاملی از صفحه‌نمایش‌ها و پارتیشن‌های اداری را با موفقیت تولید و عرضه کرده‌ایم که کاربردهای مختلفی از میزهای تقسیم‌بندی گرفته تا اتاق‌های پارتیشن‌بندی را برای بیش از 30 سال انجام می‌دهند.

در اینجا در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها، اندازه‌ها، پارچه‌ها و رنگ‌های آفیس پارتیشن آزمایش شده را ارائه می‌دهیم و همچنین توصیه‌های آگاهانه‌ای درباره محصول ارائه می‌کنیم تا به شما در انتخاب محصول مناسب مطابق با نیازهایتان کمک کنیم.

صفحه‌نمایش‌های اداری ما همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سبک وزن، مدیریت آسان و جابه‌جایی در جای خود به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دانش تخصصی یا نیاز به تیم نصب، فضا را سریع و آسان تقسیم کنید.

ما همچنین نیاز مشتری به کیفیت با هزینه واقعی را درک می‌کنیم و وظیفه خود را بر این گذاشته‌ایم که صفحه‌های جداکننده ساخته شده را با بهترین قیمت در هر زمان تولید کنیم.

پارتیشن های اداری پنل انبار کم هزینه و فوق العاده بادوام هستند و کاربردهای عملی متعددی را ارائه می دهند و این باعث شده است که آنها را در میان مدارس، کسب و کارها و مکان ها مورد علاقه قرار دهند.

بسته به نیازهای خود می توانید فضاهای کاری شخصی منعطف را برای کارکنان ایجاد کنید و به آنها اجازه دهید در محیط خود احساس راحتی کنند.

vida

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چگونه یک ساعت را با لباس خود تطبیق دهیم

سه‌شنبه 15 آذر 1401
چگونه یک ساعت را با لباس خود ست کنیم تطبیق ساعت شما با لباس شما نیازی به کار پیچیده ای ندارد مسئله این است که شبیه به هم فکر کنید و برای ست کردن ساعت مچی با لباس و کیف و کفش این مقاله را تا انتها دنبال نمایید و […]

دسترسی های سریع