نحوه سفر به تایلند

کشور تایلند از نظر گردشگری و جذب توریست در شرایط بسیار خوب و ایده آلی قرار گرفته است به طوری که در طول سال مسافران زیادی از این کشور دیدن می کنند. شما با سفر به تایلند از یکی از بهترین و سر سبزترین مناطق در قاره آسیا دیدن خواهید کرد که قطعا مناظره فوق العاده این کشور شما را شیفته خود خواهد کرد. شما اگر قصد خرید تور تایلند با قیمت مناسب را دارید سایت مسیر سبز را ما به شما پیشنهاد می دهیم. جاذبه-های-گردشگری-تایلند

خرید تور مسافرتی تایلند

تایلند با توجه به فرهنگ و قدمتی به همراه مناطق گردشگری بسیار جذابی که دارد گردشگران بسیاری از جمله ایرانی ها را به این منطقه جذب می کند. اگر شما هم هم دلتان می خواهد آرامش در طبیعت زیبا و سواحل جذاب تایلند را تجربه کنید پیشنهاد میکنیم حتما تور تایلند را تهیه کرده و به این کشور سفر کنید. در ضمن پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت مسیر سبز ( masirsabz.net ) و استفاده از تورهای خوب و با قیمت مناسب این سایت می باشد.

جاذبه های تفریحی و گردشگری تایلند

تایلند با دارا بودن صد ها مکان تفریحی و گردشگری به یکی از توریستی ترین کشور های آسیا تبدیل شده است که هر ساله گردشگران بسیار زیادی از مناطق مختلف این کشور دیدن می کنند. شما هم اگر قصد سفر و خرید تور مسافرتی تایلند را دارید ما به شما سایت مسیر سبز را پیشنهاد می دهیم تا با قیمت مناسب و امکانات خوب یک سفر دلنشین را تجربه کنید. قطعا اگر قصد تفریح در تایلند را دارین بهترین گزینه برای شما در کنار پارک های تایلند ,سواحل چشم نواز به همراه جنگل های زیاد این کشور می باشد. از دیگر جاذبه های توریستی تایلند می توان به قصر بنگ پا این , شو آلکازار یکی از دیدنی های پر طرفدار در شهر پاتایا , مینی سیام پاتایا , باغ استوایی نانگ نوچ , بلندترین کوهستان تایلند یعنی وی اینتانون , معبد با شکوه وات پراکائو و معبد طلوع یا معبد سپیده دم به همره پارک ملی خائو یای اشاره کرد.

جزیره های مهم کشور تایلند

بدون شک یکی از جذابیت های تورهای مسافرتی به تایلند بازدید از جزایر فوق العاده چشم نواز و جذاب کشور تایلند می باشد که بازدیدکنندگان بسیاری در طول سال از جزیره های موجود در این کشور دیدن میکنند. در ادامه به معرفی برخی از این جزایر خواهیم پرداخت.

  • جزیره های فی فی : اگر به پوکت سفر کردید بازدید از این جزیره زیبا را حتما انجام دهید. شنا در میان سخره های بلند و سواحل بسیار زیبای شنی قطعا لذت بخش خواهد بود. نکته قابل توجه این است که جزیره های این قسمت به دو بخش فی فی دون که جزیره بزرگتر و فی فی له که جزیره کوچکتر و بدون سکنه هست تقسیم می شود.
  • جزیره مرجان پاتایا : این جزیره در جنوب غربی پاتایا یکی از زیباترین جزایر مرجانی با ساحلی از شن های سفید و آب های زلال و شفاف می باشد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید جزیره‌ مرجانی غیر قابل سکونت بوده و تمام مساحت آن برای امکانات تفریحی و رفاهی گردشگران در نظر گرفته شده که فضای بسیار خوبی برای توریست های این کشور می باشد.
  • جزایر رویایی سیمیلان : این جزیره معمولا از نگاه گردشگران به دور بوده است و شباهت خاصی به جزیره فی فی دارد ولی بسیار خلوت تر و آرام تر از آن می باشد.

بهترین زمان برای تور مسافرتی تایلند

با توجه به اینکه تفاوت زیادی بین فصل های مختلف در تایلند وجود ندارد انتخاب زمان به خود شما بستگی دارد ولی نکته ای که باید در نظر داشته باشید رطوبت در کشور تایلند زیاد می باشد. در کل اگر بخواهیم بهترین زمان ممکن را برای سفر به تایلند به شما پیشنهاد کنیم فصل پاییز است و همچنین و نوامبر تا فوریه خنک ترین ماه های سال هستند. شما می توانید با رفتن به سایت مسیر سبز در هر زمانی که قصد سفر دارید تور تایلند خود را رزرو کنید.

اطلاعات مهم کشور تایلند

کشور تایلند یکی از قطب های مهم گردشگری در آسیا می باشد و نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که پادشاه در در نزد مردم از بالاترین جایگاه برخوردار است و مسافران نیز باید به پادشاه احترام بگذارند. از دیگر اطلاعات مهم کشور تایلند می توانیم به واحد پولی این کشور بات , شماره پلیس توریست تایلند 1155 , شماره پلیس 1195 , فوریت های پزشکی 191 و شماره آتش نشانی 199 اشاره کنیم.

سخن پایانی درباره سفر به تایلند

همانطور که در بالا هم بارها اشاره کردیم سفر به تایلند قطعا برای شما جذاب و دلنشین خواهد بود. مناطق بسیار زیبا و گردشگری در این کشور وجود دارد که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند و قطعا تور مسافرتی خود به تایلند لذت خواهید برد. اگر قصد دارید همچین سفر دلچسب و با نشاطی را برای خود و خانواده رقم بزنید پیشنهاد ما استفاده از تورهای تایلند موجود در سایت مسیر سبز به نشانی اینترنتی https://www.masirsabz.net می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روایت سیما از جنجال گرشا رضایی +فیلم

پنج‌شنبه 16 تیر 1401
بخش خبری ۲۰:۳۰ در گزارشی به رفتارهای نامتعارف در برخی کنسرت‌ها و ورود مراجع قضایی تا نقش فروشی در پرداخت حجم ویدیو: 5.38M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49

دسترسی های سریع