خرید بک لینک مثال بارز معدن طلا

خرید بک لینک بخش بزرگی از سئو را تشکیل می دهد – بک لینکها یک شاخص بی نظیر از کیفیت سایت و توصیه های ارائه شده توسط سئوکارها هستند. هرکسی که 5 دقیقه وقت صرف کرده باشد تا سایت خود را توسط گوگل انتخاب کند، از رقابت بی پایان برای به دست آوردن بک لینک قوی به سایت خود و حرکت در دنیای تاریک وبلاگ نویسان، خرید لینک ها، دایرکتوری ها و کمپین های محتوا آگاه است.

کاری که منطقی باید انجام دهید این است که مطمئن شوید منابع معتبر زیادی وجود دارد که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند تا این خزنده‌ها آن را پیدا کرده و فهرست‌بندی کنند.

اما این فقط نیمی از داستان است.

به همان اندازه مهم است که پیوندهای خروجی را در سرتاسر محتوای خود لحاظ کنید، هم به صفحات وب خود و حتی دیگران.

اما چرا لینک های خروجی اینقدر مهم هستند؟ و چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید به اندازه کافی از آنها در سایت خود دارید؟
تئوری پشت پیوندها

بک لینک های  قوی چند نوع هستند؟

موتورهای جستجو از بک لینکها برای خزیدن در وب برای یافتن محتوای جدید و معتبر استفاده می کنند. آنها از قبل با صفحات فهرست خود شروع می کنند و هر صفحه وب را که به آن لینک می دهند دنبال می کنند. و غیره و…

این به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات وب جدیدی را برای خزیدن و ایندکس پیدا کنند و همچنین به آنها کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آن صفحات را برای میلیاردها جستجو و پرس و جوی صوتی که کاربران در هر ثانیه انجام می دهند، کجا رتبه بندی کنند.

چرا نیاز به خرید بک لینک داریم؟

پکیج طلایی تکمیلی خرید بک لینک

ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد، زیرا به عنوان بازاریاب، ما مشتاقیم کاربران را در سایت خود نگه داریم و نگران هستیم که پاداش دادن به شخص دیگری با بک لینک، وب سایت او را بالاتر از وب سایت ما قرار دهد و ما را در رتبه بندی صفحات حذف کند.

در واقع، افزودن لینک به صفحات دیگر اثر معکوس دارد و می تواند رتبه شما را بهبود بخشد.

در اینجا به دلیل این مطلب میپردازیم

موتورهای جستجو به طور فزاینده ای به بک لینک هایی که شما ارسال می کنید به عنوان سیگنالی با کیفیت نگاه می کنند – وب سایت های عالی احتمالاً به سایت های عالی دیگر بک لینک می زنند در حالی که هرزنامه ها به هرزنامه های بیشتری بک لینک می زنند.

شما دیگران را تشویق می‌کنید که دوباره به شما بک لینک بزنند – لینک دادن نشان می‌دهد که شما بسته نیستید، اما نقش فعال و مثبتی در صنعت خود دارید. سایت های موفق سایت های موفق دیگر را جذب می کنند.

این سایت شما را برای خوانندگانتان ارزشمندتر می‌کند – شما محتوای بیشتری را با آنها به اشتراک می‌گذارید تا بخوانند و از مطالب دیگری به جز مطالب خود یاد بگیرند، بنابراین آن‌ها دید جامع‌تری از موضوع خواهند داشت

این به جای اینکه یک سایت خبری جعلی مستقل باشید، به پشتیبان گیری از نکات شما با حقایق و نظرات متخصص کمک می کند.

یک آزمایش طولانی مدت توسط kharidbacklink ، منطق پشت این مزایا را بررسی کرد و دریافت که سایت‌های کاملاً جدید از کیفیت و کمیت لینک‌های بیرونی خود سود می‌برند.

این بدان معنا نیست که شما باید لینک ها را به صورت تصادفی وارد کنید.

در واقع، وقتی صحبت از قرار دادن پیوندها در وب سایت شما می شود، چیزهای زیادی برای پیمایش وجود دارد.

راهنمای مفید ما در زیر اصول استفاده از پیوندها را توضیح می‌دهد و بایدها و نبایدها را ارائه می‌کند تا شما را مانند سال 2018 پیوند دهد.
این کارها را انجام دهید، با حلقه های خود طلا بزنید

همین الان لینک سازی را شروع کنید  – با خرید بک لینک رتبه خود را ارتقا بدهید

بک لینک ها باید مراحل منطقی را دنبال کنند و به افزایش رتبه شما کمک کنند. اگر در حال نوشتن مقاله ای در مورد ایندکس بک لینک هستید، اما منابع شما به سایتی در مورد خرید بک لینک اشاره می کنند، در وهله اول شاخص خوبی برای اینکه صفحه شما در مورد چه چیزی است، شاید از دید گوگل خوب نباشد.

شما می خواهید به افرادی دسترسی پیدا کنید که واقعاً به کاری که انجام می دهید و وب سایت شما علاقه مند هستند، بنابراین به موضوعات مرنبط مثل همین مقاله لینک دهید. شما باید هدفتان این باشد که در جایگاه خود استاد باشید و اجازه دهید همه چیز به طور منطقی پیشرفت کند نه اینکه همه جا بپرید.

2 . لینک سازی طبیعی – به طور خرید لینک انجام دهید

ابتدا به این فکر کنید که چه تعداد لینک باید درج شود. بخرید بک لینک بیش از حد ممکن است اسپم به نظر برسد. هیچ عدد جادویی برای تعداد بک لینک هایی که باید در هر مقاله قرار دهید وجود ندارد، اما آنها فقط زمانی باید استفاده شوند که واقعاً هدفی را دنبال کنند.

ثانیاً، لینک کامه کلیدی شما باید به طور طبیعی خوانده شود و به کاربران بگوید که به چه چیزی لینک می دهید. به عنوان مثال، “ما این نام تجاری / این محصول را توصیه می کنیم” به جای “خرید بهترین بک لینک / محصول ارزان”.

3 . پکیج برنزی تکمیلی – بک لینک های خارجی را در محتوایی که می نویسید قرار دهید

تمام هدف از تولید محتوا این است که تا حد امکان برای افرادی که آن را مصرف می کنند مفید باشد. شما نمی توانید یک موضوع کامل را در یک وبلاگ یا صفحه وب پوشش دهید و کاربران تا آنجا که می توانند به دنبال خواندن مطالب هستند. بنابراین، محتوای خود را به بن بست تبدیل نکنید.

محتوا باید یک تجربه مشترک فراهم کند که در آن خوانندگان بتوانند از یک مکان به مکان دیگر سرازیر شوند نه اینکه به صفحات نتایج بازگردند و بک لینک آنها را به محتوای بعدی خود هدایت می کند – چه در همان وب سایت باشد یا در وب سایت دیگر.

4 . اگر محتوای مفیدی دارید، به صورت داخلی لینک دهید

به صفحات دیگری در وب سایت خود لینک دهید که کاربران ممکن است به آنها علاقه مند باشند. این به آنها کمک می کند تا در سایت شما حرکت کنند و آنها را برای مدت طولانی تری در آن نگه دارند تا نرخ پرش شما کاهش یابد.

5 . انجام دهید – از لینک بیلدینگ به عنوان بخشی از یک استراتژی بسیار گسترده سئو استفاده کنید

لینک‌های خروجی که ارائه می‌کنید تنها یکی از سیگنال‌های رتبه‌بندی هستند و باید به عنوان بخشی از یک استراتژی بسیار گسترده‌تر SEO استفاده شوند. برای مشاهده سایر سیگنال های رتبه بندی که موتورهای جستجو به دنبال آن هستند، به سایت خرید بک لینک آی آر مراجعه نمایید

ایجاد اعتماد از طریق بک لینک ها و بررسی ها، داشتن یک پایه فنی قوی، ایجاد محتوای مرتبط با کیفیت بالا و ارائه یک تجربه عالی در همه دستگاه ها از جمله تلفن همراه باید در لیست شما قرار گیرد.

این کارها را نکنید – اینجا بجای معدن باتلاق نهفته است

1. انجام ندهید – به هیچ عنوان تبادل بک لینک را انجام دهید

گاهی اوقات، گروهی از وب سایت ها توافق می کنند که به سایت یکدیگر بک لینک دهند. این مزرعه لینک نامیده می شود و نوعی از هرزنامه است که هیچ تأثیری بر ایجاد لینک شما ندارد. به دنبال به روز رسانی الگوریتم خود، گوگل ارزش بک لینک های دو طرفه را کاهش داده است.

2 . نباید – از تگ nofollow بیهوده استفاده کنید

ویژگی “nofollow” چیزی است که قبلاً به پیوندها اضافه می شد اگر نمی خواستید موتورهای جستجو به سایتی که به آن پیوند می دادید اعتباری اعطا کنند. زمانی که گوگل از PageRank برای نشان دادن ارزش سایت استفاده می‌کرد، رایج بود و مردم دیوانه می‌شدند و سعی می‌کردند تا حد ممکن از آن PageRank را در سایت خود نگه دارند.

اکنون لینک بیلدینگ بیشتر مبتنی بر روابط عمومی است و به طور طبیعی به دست می آید، همه چیز تغییر کرده است. شما فقط باید از برچسب های nofollow برای بک لینک های خاص مانند تبلیغات یا پیوندهای پولی، نظرات وبلاگ، محتوای بالقوه ناامن یا محتوای محافظت شده با رمز عبور استفاده کنید. اگر لینکی به یک منبع یا سایت دارید اما مطمئن نیستید که آنقدر به آن اعتماد دارید که بدون ویژگی nofollow به آن لینک دهید، در وهله اول مجدداً بررسی کنید که آیا باید به آن بک لینک دهید یا خیر.

اگر به عنوان بخشی از یک قرارداد حمایت مالی بک لینک می‌دهید، به هر حال باید به عنوان بخشی از مقررات تبلیغات افشا شود. برای منبع عمیق تر در مورد نحوه و زمان استفاده از ویژگی های nofollow، این پست مجله موتور جستجو را امتحان کنید .

3. انجام ندهید – پیوند در فوتر شما.

استفاده از پیوندهای گسترده سایت باعث ایجاد مشکلات لینک تکراری می شود که ممکن است موتورهای جستجو به عنوان هرزنامه ببینند.

هر بار که صفحه جدیدی ایجاد می‌کنید یا صفحاتی از نوع فیلتر توسط سیستم ایجاد می‌شوند، لینک ها چند برابر می‌شوند و در نهایت بیشتر از آنچه در نظر داشتید به دست می‌آورید. همین امر در مورد ویجت‌هایی که ممکن است از آنها استفاده کنید و فیدهای خارجی را به مواردی مانند پادکست و رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنند نیز صدق می‌کند.

بنابراین، در حالی که قرار دادن بک لینک ها می تواند کار سختی برای پیمایش باشد، باید به طور طبیعی بخشی از ایجاد محتوای عالی باشد. برای پیوند دادن به وب‌سایت‌های دیگر آماده باشید،

مطمئن شوید که آن سایت‌ها مرتبط، معتبر و ایمن هستند و از برچسب عدم دنبال کردن بیش از حد استفاده نکنید. آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید از معدن طلای بک لینک به عنوان بخشی از استراتژی جستجوی ارگانیک برند خود استفاده کنید؟ با سئوکارهای خرید بک لینک ای آر در ارتباط باشید با هزینه های بسیار پایین هم میتوان با غول های دیجیتال مارکتینگ که در لینک بیلدینگ ریخت و پاش میکنند رقابت سالم تر و هدفمندی داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نگاه معنی دار طناز طباطبایی به پارسا پیروزفر!+ عکس

پنج‌شنبه 10 شهریور 1401
در این تصویر نگاه خاص به پارسا پیروزفر سوژه شده است. پخش فیلم طناز طباطبایی توسط کمپانی آلمانی در آستانه‌ی اکران فیلم سینمایی «بی‌رویا» به کارگردانی و نویسندگی آرین وزیردفتری در چهلمین جشنواره فیلم فجر، کمپانی آلمانی «پیکچر تیری اینترنشنال» از خرید حقوق پخش جهانی این فیلم سینمایی خبر داد. ایسنا: فیلم سینمایی «بی‌رویا» که با نام انگلیسی «Without Her» (بدون او) در عرصه جهانی معرفی و پخش خواهد شد، در بازار فیلم اروپا برای خریداران به نمایش در خواهد آمد و به زودی پخش جهانی این فیلم در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی نیز آغاز خواهد شد. نشریه ورایتی ضمن اعلام خبر در اختیار گرفتن پخش بین‌المللی فیلن توسط کمپانی آلمانی «پیکچرتری اینترنشنال»، تریلر فیلم در وب‌سایت خود منتشر کرد. ورایتی درباره‌ی نخستین فیلم بلند وزیردفتری نوشته است: «قصه‌ای درباره‌ی هویت با تلفیقی از ژانرهای مختلف معرفی کرده‌است، که هیچکاک، پولانسکی و دی‌پالما را به یاد مخاطب می‌اندازد. در این فیلم سه بازی استثنائی از طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی کرم‌شرودی دیده می‌شود.» این فیلم با فیلمنامه‌ای به نگارش وزیردفتری و به تهیه‌کنن..

شاید برای شما جالب باشد

دسترسی های سریع