تیپ مدرن و فوق ایرانی شهرزاد کمال زاده!

در این تصویر لباسی مدرن با المان‌های سنتی ایرانی بر تن دارد و در درگاه یک خانه سنتی با معماری ایرانی عکس جذابی گرفته است.

بانوی بازیگر: قدردان مدافعان حرم هستم شهرزاد کمال زاده بازیگر مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» که در تعطیلات نوروز امسال روی آنتن سیما رفت، گفت: من دست تک تک مرزبانان و مدافعان حرم را می‌بوسم و قدردان جانفشانی‌های آن‌ها برای ایجاد آرامش در میهن اسلامی هستم.
۱۱ نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نفر نیروی کادر و هشت تن سرباز وظیفه حدود ساعت ۲۰ چهارشنبه شب (ششم اردیبهشت) در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفتند. آمار منتشر شده، حاکی از شهادت سه نفر درجه دار و ۶ تن سرباز وظیفه مرزبانی در این حادثه بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف است.
به گزارش ایرنا، شهرزاد کمال زاده بانوی بازیگر جمعه در برنامه تلویزیونی خوشا شیراز همچنین اظهار کرد: از کودکی، عشق عجیبی به امام حسین (ع) دارم و خیلی خوشحال هستم که برای جشنواره فیلم عراق به کربلا دعوت شدم. این هنرمند جوان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دومین بار است که به شیرا..

تیپ مدرن و فوق ایرانی شهرزاد کمال زاده!

در این تصویر لباسی مدرن با المان‌های سنتی ایرانی بر تن دارد و در درگاه یک خانه سنتی با معماری ایرانی عکس جذابی گرفته است.

شهرزاد کمال زاده تیپ مدرن و فوق ایرانی زده است.

بانوی بازیگر: قدردان مدافعان حرم هستم

شهرزاد کمال زاده بازیگر مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» که در تعطیلات نوروز امسال روی آنتن سیما رفت، گفت: من دست تک تک مرزبانان و مدافعان حرم را می‌بوسم و قدردان جانفشانی‌های آن‌ها برای ایجاد آرامش در میهن اسلامی هستم.

۱۱ نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نفر نیروی کادر و هشت تن سرباز وظیفه حدود ساعت ۲۰ چهارشنبه شب (ششم اردیبهشت) در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفتند.

آمار منتشر شده، حاکی از شهادت سه نفر درجه دار و ۶ تن سرباز وظیفه مرزبانی در این حادثه بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف است.

به گزارش ایرنا، شهرزاد کمال زاده بانوی بازیگر جمعه در برنامه تلویزیونی خوشا شیراز همچنین اظهار کرد: از کودکی، عشق عجیبی به امام حسین (ع) دارم و خیلی خوشحال هستم که برای جشنواره فیلم عراق به کربلا دعوت شدم.

این هنرمند جوان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دومین بار است که به شیراز می‌آیم و خیلی خوشحالم که در بهترین فصل شیراز به شیراز آمدم.

وی ادامه داد: تا به حال اردیبهشت ماه به شیراز نیامده بودم، مردم شیراز به این شهر عشق و حس خیلی خوبی را می‌دهند و همیشه مهمان نواز هستند و همواره به من و همکارانم محبت داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیوگرافی و زندگینامه چارلی چاپلین

یکشنبه 20 شهریور 1401
یکی از مهم‌ترین چهره‌های تاریخ صنعت سینما بود که در طول دوران فعالیت هنری‌اش، سه بار موفق به دریافت جایزه اسکار شد و طولانی‌ترین تشویق ایستاده مراسم اهدای جوایز اسکار را از جک لمون گرفت. در این بخش از فرهنگ و هنربه درخواست شما کاربران، از زندگی، همسر و فرزندان چارلی چاپلین معروف خواهیم گفت. تاریخ تولد و مشخصات والدین چارلی چاپلین سِر چارلز اسپنسر چاپلین متولد 16 آوریل 1889 در جنوب لندن بود اما مدرکی رسمی از محل تولد او و اینکه چارلی چاپلین اهل کجاست وجود ندارد. نام مادر او، هانا چاپلین فرزند یک کفاش و بازیگری ناموفق و پدرش چارلز چاپلین بزرگ، فرزند یک قصاب و خواننده‌ای پرطرفدار بود. والدین چارلی چاپلین در سال 1892 وقتی چارلی 3 ساله بود از یکدیگر جدا شدند. او یک بردار تنی به نام سیدنی و یک برادر ناتنی به اسم ویلر دریدن داشت. پدرش در 12 سالگی چارلی از دنیا رفت و مادرش بازیگر و خواننده ای اپرا بود که به دلیل بیماری روانی در آسایشگاه بستری شد و در سال 1928 از دنیا رفت. او در 12 سالگی بعد از مرگ پدر و بیماری مادر اولین بار با نمایشی بنام بیلی بروی صحنه نمایش رفت و بازیگری را با نقش های ک..

دسترسی های سریع