نکات مهم و ضروری در مورد پیکاپ ویزای کانادا که نباید فراموش کنید

پیکاپ ویزای کانادا از جمله مراحل مهمی از فرایند دریافت ویزای کانادا می‌باشد که کمتر از موارد دیگر در وب‌سایت‌ها و مقالات آموزشی به آن پرداخته شده است؛ به همین دلیل نیز بسیاری از افراد در این مرحله سوالات بسیاری دارند که دوست دارند جواب آن را پیدا کنند. هدف از نوشتن این مقاله معرفی پیکاپ ویزا یا جواب به سوال پیکاپ ویزای کانادا چیست نمی‌باشد؛ بلکه قصد داریم به شما در انجام و عمل به این مرحله یاری رسانیم.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که در فرایند پیکاپ ویزای کانادا حتما از خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی شرکت ایرانیکا استفاده کنید تا با همراهی یک کارشناس و مشاور مجرب بتوانید بدون اشتباه و مختل شدن کارتان به هدف خود برسید.

پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا آخرین مرحله از روند دریافت ویزای کانادا می‌باشد که به معنی تائید شدن هویت و مدارک شما برای درخواست ویزا می‌باشد. البته این مرحله به دلیل نبود سفارت کانادا در ایران و همچنین نبود مراکز پردازش ویزا کمی دشوار جلوه می‌کند، اما با استفاده از خدمات ایرانیکا و همچنین ارسال نامه پاس ریقوئست همراه با پاسپورت به یکی از سفارتخانه‌های کانادا در کشور همسایه می‌توانید به آسانی اینکار را انجام دهید.

همانطور که از نام آن پیداست، در این مرحله ویزای شما تائید شده و لوگوی مربوط به ویزای کانادا در یکی از برگه‌های پاسپورت شما درج می‌گردد و سپس می‌توانید اقدام به خروج از کشور و ورود به خاک کانادا نمائید؛ در واقع این آخرین کار اداری است که قبل از مهاجرت خود انجام خواهید داد.

مجوز لازم برای پیکاپ

همانطور که گفت شد، به دلیل برخی محدودیت‌های بین المللی سفارت کانادا و یا مرکز پردازش ویزا در کشور وجود ندارند و برای انجام مراحل پیکاپ نیاز است که به یکی از شعب آن‌ها در کشورهای همسایه مانند ترکیه مراجعه کنید. اما خوشبختانه پلیس مرزی مجوز ارسال ویزا را به خارج از کشور در اختیار برخی از شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی گذاشته است تا در سریع‌ترین زمان ممکن بدون نیاز به مراجعه حضوری فرایند دریافت ویزای شما تکمیل شود. همچنین می‌توانید علاوه بر انجام پیکاپ ویزای توریستی کانادا، از تجارب ارزشمند مشاورین ما در ایرانیکا استفاده نمائید.

مزایای پیکاپ ویزای کانادا به وسیله ایرانیکا

مطمئنا در اولین باری که درباره پیکاپ کانادا شنیدید، از اینکه باید قبل از ورود به کانادا به کشوری دیگر برای پیکاپ مراجعه کنید ناراحت شدید؛ این مورد خصوصا درباره کسانی است که به سختی شرایط مهاجرت به کانادا را برای خود و اطرافیانشان محیا کرده‌اند و اصلا شرایط وارد شدن به یک کشور خارجی برای انجام مراحل اداری را ندارند. اما این مشکل را شرکت‌هایی مانند ایرانیکا کاملا حل کرده‌اند.

شما با سپردن پیکاپ ویزای خود به شرکت مخصوص، دیگر مجبور به مراجعه حضوری نیستید و نیازی به اینکه هزینه گزافی را بابت سفر به کشور همسایه بدهید ندارید. این هزینه‌ها می‌توانند شامل بلیط هواپیما، هزینه اقامت در یک هتل، هزینه خورد و خوراک و ترانسفر می‌شود. همچنین مهم‌تر از هرچیزی شما با سپردن پیکاپ ویزای خود به یک شرکت مربوطه، در زمان خود تا چندین برابر صرفه جویی می‌کنید؛ زیرا شرکت‌هایی مانند ایرانیکا با برنامه‌ریزی و ارتباطات حرفه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن مرحله پیکاپ ویزای فرانسه شما را بصورت جمعی با سایر درخواست کنندگان انجام می‌دهد و این مورد بسیار در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد. مطمئنا مطلع هستید که اگر شما تا ظرف مدت 30 روز نامه پاسپورت خود را ارسال نکنید، درخواست ویزای شما ریجکت خواهد شد.

نکات مهم و ضروری که نباید فراموش کنید

البته اگر که از خدمات یک آژانس مسافرتی یا یک شرکت معتبر مانند ایرانیکا استفاده می‌کنید، تمامی این موارد توسط کارشناسان مربوطه به شما یادآوری خواهد شد؛ اما محض اطلاع و احتیاط از اینکه در مرحله نهایی فرصت خود را از دست ندهید، به این موارد خواهیم پرداخت.

اول از هر مورد توجه داشته باشید که نامه پاس ریکوئست باید همراه با پاسپورت شما به سفارتخانه ارسال گردد، در غیر اینصورت کارشناسان سفارت به هیچ عنوان نخواهند دانست که این پاسپورت متعلق به کدام درخواست می‌باشد. همچنین پاسپورت شما باید کاملا معتبر باشد و مدت زمان اعتبار آن بیشتر از مدت زمانی باشد که در کانادا اقامت خواهید داشت، در غیر اینصورت سریعا ریجکت خواهید شد؛ پس پیش از اقدام به درخواست ویزا، حتما پاسپورت خود را پیگیری نمائید.

vida

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شینگن به چه معناست؟

یکشنبه 30 بهمن 1401
قبل از آنکه به ویزای شینگن برسیم بایددر ابتدا خود کلمه شینگل برایتان توضیح داده شود : شاید نام شینگن یا ویزای شینگن را زیاد شنیده باشید و از شما سوال شده باشد که شینگن مخفف چیست و به چه معناست؟ در پاسخ به این سوال که منظور از شینگن […]

دسترسی های سریع