نکاتی برای خرید لنز رنگی و آرایشی

از شما می خواهم در مقابل آینه بایستید و به چهره خودتان نگاه کنید .

بی شک اولین نقطه قابل توجه در صورتتان برای شما چشم هایتان خواهند بود . چشم ها یکی از عوامل مهم در زیبایی صورت شما هستند ، هنگامی که شما با یک نفر ملاقات می کنید اولین ارتباطی که میان شما برقرار می شود ارتباط چشمی است . شاید از خیلی ها که بپرسید کدام جز صورت خود را بیشتر دوست دارید ، اولین چیزی که به ذهن آن ها برسد چشم هایشان باشد .

علاوه بر فرم چشمان شما که می تواند کشیده ، درشت ، ریز ، گربه ای ، بادامی و غیره و غیره باشد یکی دیگر از فاکتور هایی که در زیبایی چشمان شما موثر است  ، رنگ چشمان شماست . یک رنگ زیبا به چشمان شما جلا می بخشد .

کاربرد های لنز های رنگی

همان طور که با انواع و اقسام آرایش و کشیدن پوست سعی می کنند فرم چشم ها را به حالت دلخواه در بیاورند ، تنها با استفاده از لنز شما می توانید چشمانی  با رنگ دلخواه خود داشته باشید . لنز ها رنگ های متنوعی دارند از رنگ مشکی و خاکستری گرفته تا سبز و عسلی و لنز رنگی آبی . معمولا یکی از رنگ های پر طرفدار که از مردان و زنان گرفته تا بچه ها خیلی دوست دارند ، رنگ چشم آبی است ؛ رنگی که حتی بین شاعران ، نقاشان و حتی خواننده ها هم پر پا قرص است و کافی است یک شعریا اهنگ عاشقانه بخوانید تا با چشمانی که به دریا و آسمان و فیروزه تشبیه شده و دلبری با چشمان آبی در یک تابلوی نقاشی رو به رو شوید .

اگر دلتان می خواهد شما هم با چشمان آبی باشید و این رنگ را در چشمان خود تجربه کنید و یا احساس می کنید نیاز به تنوع دارید به شما پیشنهاد میکنیم تا با خرید لنز آبی  شما هم این احساس را تجربه کنید .

لنز آبی خودش هم تنوع دارد و شما میتوانید از رنگ آبی روشن گرفته تا آبی سیر و یا حتی آبی تیره را روی چشمان خود امتحان کنید.

.

اگر دلتان می خواهد در قرارها و ملاقات جدیدتان در جمع خانواده و فامیل یا حتی در بین دوستان و همکارانتان کمی تنوع به خودتان بدهید و با ظاهری جدید وزیبا وارد شوید پیشنهاد میکنیم از لنز های ما دیدن کنید ، این لنز ها کاملا استریل بوده و هیچ گونه و عفونت و یا ناراحتی برای چشمان شما ایجاد نمی کنند ، نحوه استفاده از آن ها ساده بوده و قیمت لنز آبی کاملا مقرون به صرفه است .

چگونگی محافظت از لنز های رنگی

این لنز ها در صورتی که شما پس از هربار استفاده بدون دستمالی و آلوده شدن در مایع همراه لنز قرار بدهید و آن را آلوده نکنید ، تا چندین مرتبه قابلیت استفاده کردن را دارند و شما می توانید در مراسم های مختلفت علاوه بر ست کردن لباس هایتان با هم ، رنگ لباس هایتان را با رنگ چشمانتان هماهنگ کنید . این گونه بسیار شیک و زیباتر به نظر خواهید رسید .

سعی کنید به خودتان برسید ، از محصولات مناسب استفاده کنید ، زیبا بگردید و بدانید که امروزه با پیشرفت در صنایع مختلفی مثل آرایشی و بهداشتی خیلی از چیزها دیگر حسرت نیستند، شما با چشمان قهوه ای ، خرمایی و … می توانید یک مدت را با چشمان آبی ، سبز ، عسلی و یا حتی رنگ های فانتزی باشید . قیمت مناسب این اجناس این امکان را می دهد تا شما بدون نیاز به هزینه هنگفت آن چه که دوست دارید را تجربه کنید.

قطعا هر انسانی با هر نوع مدل مو ،  رنگ پوست و رنگ چشمی زیباست اما ایجاد تنوع به شما این امکان را می دهد تا بتوانید خودتان را در قالب های متفاوتی ببینید و انواع رنگ ها و مدل ها را تجربه کنید . شاید پیش از این ها حسرت چشمان رنگی را می خوردید و دوست داشتید حتی برای یک روز هم که شده رنگ چشمانتان مثل باربی ها و عروسک های کودکیتان روشن و آبی باشد ، اما خب قطعا جایی برای حسرت خوردن وجود ندارد ، رنگ چشمان شما زیباست اما با لنز های متنوع شما می توانید آن چه که دوست دارید باشید و رنگ های مختلف را امتحان کنید .

اگر دلتان می خواهد تا شما هم تغییری در چشمان خود ایجاد کنید پیشنهاد ما به شما این است تا به سایت ما مراجعه کنید و خودتان شاهد انواع رنگ ها ، برند ها ، و قیمت مناسب لنز ها باشید .

شما زیبایید و زیبایی حق شماست !

 

شماره تماس: 09190966997

vida

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد رحمانیان حکم جدید گرفت

یکشنبه 27 فروردین 1402
در حکمی از سوی حمیدرضا نعیمی، رئیس کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ی تئاتر ایران، محمد رحمانیان به عنوان دبیر دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی شد. در ششمین جلسه‌ از دوازدهمین دوره‌ی هیئت مدیره‌ی این کانون، حکم دبیری محمد رحمانیان از سوی حمیدرضا نعیمی به ایشان اعطا شد. بر اساس این گزارش، متن حکم رئیس کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران به منظور دبیری محمد رحمانیان برای این رویداد ملی فرهنگی به شرح ذیل است: «هنرمند گرامی جناب آقای محمد رحمانیان نهال جشن انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دهمین دوره‌ی خود رسید. تجربیات ارزش­مند جناب‌عالی در نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و نیز تلاش­های بی‌دریغ‌تان برای اعتلای تئاتر کشور، کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران را برآن داشت تا جناب­عالی را به عنوان دبیر دهمین دوره­ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی کنیم. بدون ‌تردید حضور ارزش­مندتان در برگزاری این رویداد ملی­فرهنگی تأثیرگذار و افتخارآفرین خواهد بود. برای آن‌جناب در این رویداد بزرگ فرهنگی، توفیق روزافزون آر..

دسترسی های سریع