ست سررسید تبلیغاتی چیست و چه مزایایی دارد؟

چندین و چند سال است سررسید تبلیغاتی به عنوان یکی از مهم‌ترین هدایای تبلیغاتی شناخته می‌شود اما این روزها به جای این هدیه باسابقه، جایگزینی جذاب وجود دارد که می‌تواند به رشد تصویر برند کسب و کار شما کمک زیادی داشته باشد. در این مطلب، شما با ست سررسید که یکی از هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد امسال است آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

ست سررسید

دنیای هدایای تبلیغاتی گستردگی زیادی دارد و شما باید با توجه به کسانی که هدف تبلیغات و هدایای شما هستند، آن‌ها را انتخاب کنید. با این که در زمان انتخاب هدیه تبلیغاتی با انتخاب‌های زیادی مانند فلش مموری تبلیغاتی، فلاسک تبلیغاتی، ست خودنویس و … طرف خواهید شد اما همچنان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی، سررسید خواهد بود.

سررسید می‌تواند حداقل یک سال هر روز تصویر برند شما را دقیقا جلوی چشم کسی که هدیه را دریافت کرده بیاورد. حتی اگر فردی که سررسید شما را دریافت کرده آن را به عنوان چرک‌نویس استفاده کند هم شما به نتیجه‌ای که می‌خواستید رسیده‌اید! برند شما توانسته مدت‌ها با هزینه‌ای قابل قبول در ذهن دیگران حک شود.

در کنار تمام مزایای سررسید که همه ما با آن آشنا هستیم، نباید قیمت نسبتا مناسب آن با دیگر روش‌های تبلیغات را از یاد ببریم. هزینه تولید و تهیه سررسید تبلیغاتی به طور کلی‌ (به جز طرح‌های خاص و استفاده از مواردی مانند پوشش چرم طبیعی و …) می‌تواند به شدت مقرون به صرف و کاربردی باشد.

با این وجود اگر فکر می‌کنید هدیه دادن سررسید برای برند یا کسب و کار شما کافی نیست اما می‌خواهید از مزایای سررسید تبلیغاتی بهره ببرید، می‌توانید سراغ سررسید تبلیغاتی بروید. همان طور که پیش از این هم گفتیم، سررسید تبلیغاتی جزو هدایای خوش‌‌قیمتی است که می‌توانید پیدا کنید، پس ترکیب کردن این هدیه با هدایایی دیگر در یک پک یا ست سررسید تبلیغاتی می‌تواند در کنار چندین و چند برابر کردن تاثیر هدیه شما، یک انتخاب مقرون به صرفه نیز باشد.

ست سررسید تبلیغاتی چیست؟

ست سررسید تبلیغاتی یکی از جذاب‌ترین هدایایی است که در سال‌های گذشته به دست مدیران کسب و کارها رسیده و رضایت حداکثری آن‌ها را به همراه داشته است. در ست تبلیغاتی، با توجه به انتخاب شما در کنار یک سررسید، مواردی مانند فلش مموری تبلیغاتی، خودکار، خودنویس، روان‌نویس، پاور بانک و … قرار می‌گیرد.

هر چند هنوز هم سررسید جزو بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود اما همان طور که می‌دانید، احتمالا بسیاری از رقبای شرکت شما نیز از سررسید به عنوان یک هدیه کاربردی استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی شما می‌توانید با اضافه کردن آیتم‌هایی جذاب به پک سررسیدتان، آن را  خواستنی‌تر کرده و ورق را به نفع خودتان برگردانید.

این هدیه تبلیغاتی به صورت واضح و شفاف این پیام را به دریافت‌کننده هدیه می‌رساند که شما و شرکت‌تان به او اهمیت زیادی می‌دهید و تنها به دادن یک سررسید (که حتی با قیمت ۲۰ هزار تومان هم از لوازم‌التحریرها قابل خرید است!) ارزش او را پایین نیاورده‌اید.

مزایای ست سررسید تبلیغاتی

شاید در نگاه اول یک ست یا پک تبلیغاتی حاوی سررسید و موارد دیگر خیلی فوق‌العاده به نظر نرسد یا بهره اقتصادی بسیار بالایی نداشته باشد اما با کمی دقت در این هدیه جذاب، می‌توانیم در کنار دیدن ویژگی‌های کاربردی‌اش، تاثیری فراموش‌نشدنی‌اش روی ذهن مخاطب را نیز ببینیم.

ست سررسید تبلیغاتی

اولین و مهم‌ترین تاثیر این هدیه تبلیغاتی، القای حس ارزشمند بودن به دریافت‌کننده است. او با دریافت این هدیه، حس متمایز بودن می‌کند و احتمالا در آینده اعتماد بیشتری به برند و کسب و کار شما داشته باشد.

دیگر مورد مهم درباره ست سررسید تبلیغاتی، لوازمی است که به انتخاب شما کنار سررسید جای می‌گیرند و هر یک مزیت خاص خود را دارند. مثلا با انتخاب فلش تبلیغاتی، می‌توانید ویدئوهای تبلیغاتی شرکتتان یا کاتالو‌گ‌ها در کنار سررسید به دست افراد برسانید و با یک تیر دو نشان بزنید. مواردی مانند پاوربانک و خودکار نیز اعتبار و ارج برند شما بسیار بالاتر می‌برند.

به طور کلی می‌توان گفت این هدیه تبلیغاتی با توجه به قیمت خوب، به یاد ماندنی بودن و البته متمایز بودنش با سایر هدایای تبلیغاتی، به شرکت شما کمک بزرگی کند و شما را از رقبایتان متمایز کند.

 

سفارش ست سررسید از چه شرکتی انجام شود؟

یکی از شرکت‌های تولید کننده ست‌های سررسید تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی پیشکش است. برای دیدن انواع ست‌ها و سفارش آن به سایت این شرکت مراجعه فرمایید و یا با شماره 02188308440 تماس بگیرید.

 

vida

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خرید بک لینک قوی با آتوریتی بالا - بهترین نوع بک لینک تضمینی و ارزان

جمعه 25 آذر 1401
لینک بیلدینگ فرآیندی است که در حوزه بخشی از فعالیت های جامع سئو قرار میگیرد. هدف خرید بک لینک، دریافت لینک های با کیفیت از سایت های دیگر به سایت شما است. با خرید بک لینک، لینک سایت شما در سایت های دیگر قرار می گیرد و به این ترتیب […]

دسترسی های سریع