خرید بک لینک قوی با آتوریتی بالا – بهترین نوع بک لینک تضمینی و ارزان

لینک بیلدینگ فرآیندی است که در حوزه بخشی از فعالیت های جامع سئو قرار میگیرد.

هدف خرید بک لینک، دریافت لینک های با کیفیت از سایت های دیگر به سایت شما است. با خرید بک لینک، لینک سایت شما در سایت های دیگر قرار می گیرد و به این ترتیب سبب ارتقا رتبه سایت شما در فهرست نتایج گوگل می شود. در خرید بک لینک باید دقت کنید که لینک هایی که قصد خرید آن را دارید دائمی هستند یا موقتی، از نوع فالو هستند یا نوفالو، پروفایلی هستند یا وبلاگی و موارد دیگر.

چرا باید در خرید بک لینک به آتوریتی سایت توجه کنیم؟

همچنین نکته ی دیگری که در خرید بک لینک باید در نظر بگیرید آتوریتی سایت است.

آتوریتی سایت چیست؟

آتوریتی سایت یک متریک است که ارزش سایت ها را درگوگل تعیین می کند و با استفاده از ابزار (Ahrefs, MOZ, Semrush) محاسبه می شود که تعدادی از عوامل مختلف را در نظر می گیرد، مانند تعداد و کیفیت بک لینک و اقتدار دامنه و منبع دریافت بک لینک.

هر چه آتوریتی سایت بالاتر باشد(خرید رپورتاژ آگهی قوی از سایت های با آتوریتی بالا)، رتبه آن در نتایج گوگل بهتر است. از این جهت باید در خرید بک لینک قوی به آتوریتی سایت توجه کنیم چراکه گوگل به بک لینک های موجود در سایت های با آتوریتی بالا توجه ویژه ای دارد و ارزش بیشتری به این بک لینک ها می بخشد. از طرف دیگر سایت های دارای آتوریتی بهتر، قدرت بیشتری به دامنه های بک لینک موجود در وبسایت خود منتقل می کنند.

بنابراین در هنگام خرید بک لینک، باید توجه کنیم که اتوریتی سایت هایی که قرار است به وبسایت ما بک لینک بدهند چگونه است. اگرچه اینگونه بک لینک ها قیمت بالاتری دارند، اما تاثیر گذاری آن ها به مراتب بیشتر و بهتر از سایت های دارای آتوریتی پایین تر است.

آتوریتی سایت توسط سایت moz پایه گذاری شده است و این وبسایت بر اساس یک سری مبانی امتیاز کلی به عنوان آتوریتی به هر سایت می دهد. ذکر این نکته در اینجا ضروری است که آتوریتی سایت با آتوریتی صفحه متفاوت است. PA آتوریتی یک صفحه از یک سایت است در حالی که DA به اتوریتی کلی سایت اشاره دارد. بنابراین در هنگام خرید بک لینک فالو بهتر است نه تنها آتوریتی سایت، بلکه آتوریتی صفحه ای که قرار است لینک سایت شما در آن قرار گیرد را نیز بررسی کنید.

هرچقدر آتوریتی صفحه بهتر باشد، به معنای کسب نتایج بهتر از فرایند سئو خارجی است. آتوریتی سایت و صفحات سایت با نمره ای از ۰ تا ۱۰۰ مشخص می شود. عدد نزدیک به صد به معنای آتوریتی بالاتر است.

تمامی عواملی که برای نمره آتوریتی سایت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند دارای مقادیر مشخصی هستند. این مقادیر بر نتیجه کلی به دست آمده توسط سایت موز تأثیر می گذارند. برای پی بردن به آتوریتی یک سایت مراحل زیر را طی کنید :

به وب سایت شرکت MOZ بروید، یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس روی تب domainanalysis کلیک کنید و نام دامنه را وارد کنید و سپس روی دکمه “Analyze domain” کلیک کنید.
به همین راحتی میتوانید به نمره آتوریتی سایت و صفحات یک دامنه پی ببرید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

منبع : ایرنا

vida

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اگر قصد سفر به گرجستان را دارید تور گلبرگ سیر را انتخاب کنید

پنج‌شنبه 1 دی 1401
تفلیس مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی در سال می‌باشد که به دلیل جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی زیبای گرجستان جذب این شهر می‌شوند، اما آگاهی از تاریخچه و داستان زیبای اینکه چگونه این شهرها و فرهنگ گرجی بوجود آمدند می‌تواند لذت سفر شما را دو برابر کند. اگر قصد سفر به […]

دسترسی های سریع